- I morgon...

I morgon ska jag använda en av mina presenter som jag fick i 20års present av Patrik.
Vi ska åka till Varberg över dagen och njuta av Varbergs Kurort!!
Åh som jag längtar!!!! Vi får använda hela anläggningen, som är med gym, bastu, alla pooler, badtunna :D
Och så ska vi få varsin behandling, jag valde att få en massage och Patrik ska få tångmassage :)
Även en lunch är inkluderat på vårat besök.
Den dagen kommer sitta fint! ÅÅÅH vad underbart det kommer bli.

Red min tokstolla Unix idag :)
Och som hon gick! Snön gör verkligen gott för henne. Så snön får gärna stanna lääänge.
Inte för att mina händer säger det samma, då de är inne i sin årliga period med att inte må bra,
men snö ska finnas varje vinter iaf.

Som sagt, morgondagen kommer bli mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback