- Veckohandlat + planering = vuxenpoäng!

Idag har jag plockat vuxenpoäng tycker jag allt!
Har gjort upp en matlista för veckan här hos pappa, och bestämt vad som ska ätas, och även handlat det som behövs! Jag är kungen i djungeln!
Idag bjöds det på bakad potatis med hemgjord räkröra med kallrökt lax. Lite vardagslyx och uppmuntran till pappa som kämpar på med alla de där juristerna och hela faderullan.
I morgon står fläskpannkaka på bordet till lunch, och pastasallad till kvälle. Me like!
Torsdagar äter vi fisk, så då blir det spättafilé med potatis och hemgjord remouladsås, och till kvällsmat är det lite öppet än, antingen äts pastasalladen upp, annars kan de bli falukorv.
Och veckan avslutas med att göra wook på fredag ! =)
Tycker om det här med att ha allt klart med vad som skall ätas och så det finns hemma.
Ännu mer vuxenpoäng till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback