- Kväll

Sitter och tittar på" och så kom Polly" på 3an.
Charmerande film, sånt gillar vi.

Humöret är bättre just nu, men är trött och vill inget hellre än att få en kram eller ja , få känna närhet av en speciel person just nu..
Är något så otroligt kramsjuk, myssjuk så det inte finns.. Får hålla ut.
Onsdag onsdag onsdag..

I morgon ska vi träna dressyr Fjun och jag. Ska bli roligt, laddar upp redan nu.
Har egentligen inte några större förväntningar med tanke på veckans ridning och sådär.
Red för första gången idag på hela veckan efter min mysiga lilla förkyldning.
Eller lilla och lilla, den vart rätt ordentlig. Är snuvig fortfarande, men det går.
Ska vartfall bli roligt att träna.

Dagen i övrigt idag har varit.. ja, inge bra.
Blev fel, jag kännde mig sårad, aningens ensam. Ja, ibland blir det så.
Glömmer det och vi går vidare. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback