- Rubrik?

Blev två lite.. ehhum.. konstiga uppvaknanden idag!
Först vid 7snåret så va det en satans fluga som envisades med att väcka oss.
Då tog Patrik sin "Herman heding" tidning och rulla ihop den, och slog till MIG!!!
"Flugan satt ju där" sa han lite nyvaken. Lätt putt blev jag och kröp under täcket och somnade om.
Sedan när de väl vart dags att gå upp, för han är och tittar på bil just nu, så sitter han vid sängkanten och dricker vatten,
så ska han skoja lite med att han tänker hälla vatten.
Men neeej, vattnet hamnade såklart i mitt högra öga! Där låg jag och gal i högan sky för att han gjorde detta.
Men lite skratt blev det med, för lite skoj va det. Men inte så skoj =D

Just nu har jag väldigt tråkigt igen. Inge bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback