- Onsdagsäventyr

Idag hade jag lovat Patrik att göra något kreativt.
Vaknade i sängen i morse och kom fram till att jag skulle gå ut och fota lite.
Men så när Hem till gården är mitt i upplösningen på dagens andra avsnitt, så ringer
Josefine, så kollar hon om jag vill hänka på till Borås.
Inte nekar jag henne en roadtrip!

Sagt och gjort, vi drog iväg!
Väl där knallade vi in på OnOff och stötte på den största velpellen någonsin!
Jösses, skaffa ett annat jobb pojk!
Sedan knallade vi runt och kikade, åt mat och diskuterade diverse händelser som hänt.
Det var skoj!
Med hem följde ett linne å en t-shirt.
Och vi blev många skratt rikare.

Nu är det handboll på tvn, Sverige leder stort.
En glad nyhet är att Jonathan Stenbäcken spelar väldigt bra! Woho, hejja Vårgårdasonen!

Kvällen i övrigt?
Nae, kanske fortsätta lägga upp bilder på fejjan? Återstår att se =)

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback