- Söndagkväll

Just nu är det söndagkväll.
Ska kika på Criminal Minds nu är det tänkt, men ja, på något vis så sitter jag hellre kvar här lite till..

Snöbollskrig är skoj.
Men inte om det är emot Patirk!
Det kaaan göra liiiiite ont vill jag lova er.
Men några träffar fick jag allt. ^^
Skojskoj ^^

Barnvakt mer i veckan. Vi gillar det.
Baka lite till kanske? Det gillar vi med.
Får bara klura ut vad. Men muffins blir nog bra.

Och i morron kör vi på städa mitt rum. Eller iaf försöka se till att det blir lite snyggare än vad det är nu.
Spec mitt skrivbord.. Haha, det ser ut som ett bombnedslag där.
Tjo vad Emma morrade när hon såg hur det såg ut här i helgen.
Haha, men ja, får ändra på det nu.

Förändringar är bra

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Ett skrivbord ska vara stökigt annars är det ju ett helt vanligt bord xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback