- Projekt "få ordning i tvättstugan"

Ohja, det är det jag mest har pysslat med idag.
Vi röjer ordentligt i våran tvättstuga, vilket innebär en hejdundrandes röra...
Men jag börjar se ett litet ljust i tunneln nu!
Har tvättat alla bädd-set vi har nu, sorterat upp vem kläder som är vems, vilka kläder som kan skänkas bort, vad som är "bra att ha tröjor" och allt sånt där!
Nu gäller det bara att pappa gör sin lilla del i det här, att sortera upp hans grejer med vad som är helt och kan fortfarande användas, så som en mång miljon strumpor!!! (känns som om att han har så många efter mitt rensande idag....)
Sedan väntar jag på min garderob vi va och köpte i förra veckan. Trodde den skulle komma i onsdags, men den kommer tydligen denna onsdagen... Morr... Jag vill ju få ordning på allt nu när jag är inne i ett bra stim!
På tal om kläder, försöker hitta ngt att ha till jul och nyår. Går sådär, hittat lite fint, men ja, får bli en senare fråga.

De börjar även klarna med de där julklapparna med . Kirrade en till moder igår, kommit på vad pappa ska få, har en idé om vad patrik ska få, men Emma... HJÄLP!
Vad vill en gravid syster ha? hmm... Får försöka hitta på något.

Är trött ikväll, frusen med.. Lite känning i halsen, men ska kura ned mig sedan och drömma mig bort till varmare bräddgrader. Jag önskar mig en resa till jul, åka bort lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback