- Inte min kväll

Kan bara konstatera att även om dagen i sig varit bra så är kvällen alltid värst.
Alla tankespöken kommer och smyger sig in i hjärnan och den går på högvarv. Samtidigt hugger det i magen och smärtan vill inte ge sig.
Försöker vara glad och tänka på något fint, men det ät inte alla gånger det går.

Vill bara ha torsdag nu, inte tisdag, inte onsdag, nej, torsdag NU!
NU! Inte sen, NU!


Ska en snabbis till mamma i morgon med. Ska gå och få en behandling, skönt.
Kan behövas tror jag..
Ska väl även försöka hitta något att ha på mig till lördagens jubileum med Stränbetong som jag ska följa med Patrik på. Kan bli spännande indeed.

Ne, dags för en snabb dusch , duscha av allt som inte borde vara här!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jobbigt att bara gå hemma? :S jag var sådan då.. tänkte bara dåliga tankar typ..

Säg till om du vill prata!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback