- Tänk dig in i följande situation

Du ligger och sover då du samtidigt vet att du har din katt inne som sover vid dina fötter.
Du märker även att din katt går iväg sisådär strax innan 3 på natten, och hör hur den tassar ner för trappan.
Sedan märker och känner du att din katt är tillbaka.
Men , den är grinigare än vanligt. Den sitter och morrar och fräser. Emot dig? Eller vem mer är det i rummet?
Du puffar på katten lite med att den ska sluta, men den blir bara ännu mer grinig.
Du gömmer dig sakta under täcket, för tankespökena är igång i huvudet och du tror näst in till att det faktiskt är någon din katt morrar åt.
Till slut tänder du yrvaket lampan, när du väl tagit till dig mod, där sitter sommarens kattunge och tittar på sin mamma.
Men mamman tittar inte så kärleksfullt och lekfullt tillbaka.
Nej, denna lille sak inktäcktar i hennes område, mitt rum och min säng.
Du hyshpyshar ut kattungen och lägger dej igen.

Detta mina kära vänner,
Det är rätt kusligt när de händer!


Knas katten som skrämmer Sara i natten...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Katter kan skrämma livet ur en på nätterna.



Jag såg att du kommenterat min blogg. Jätte kul! =)Men jag vet inte hur man svarar haha XD Tävlingen gick iaf helt ok. Är du något uppe hos Oskar nu för tiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback