- Söndag 11/11-12

Då var det söndag ännu en gång. Känns rätt skönt ändå med söndag på något sätt. För den där söndagsångesten som annars brukar krypa sig på när man ska jobba gör inte det! Att börja läsa på högskolan var nog ett klokt beslut kan jag känna!
Att ha träffat så mycket nytt folk var något som behövdes i min vardag. Vissa har redan gjort större intryck än vad andra gjort. Men hey, alla är vi olika. Och tur är nog det!
 
Helgen som gått har varit riktigt rolig! Började med att göra tenta i torsdags. Känndes helt okej så det får bära eller brista. Är första tentan som jag någonsin gör så blir inte allt för ledsen om den går åt fanders. Jag har gjort mitt bästa så får man se hur långt det räcker helt enkelt.
Fredagen bjöds på hoppträning hos Johanna tillsammans med Tove och yrvädret Diesel. Unix var så taggad att hon körde rodeo lite här och var, vilket ledde till att Sara fick tugga grus. Gjorde mig inte illa, skrattade mest åt att Unix kunde visa en annan sida hon med. Bör även säga att Tove och Johanna gjorde samma sak. Så blir tårta nästa gång!
Fredagen fortsatte vidare till Borås och förförför fest hos Mattias på Saga med han och Tobbe. Vidare ner till stan och skumpa på Bara, och sedan över gatan till Oliven där jag äntligen fick äta min plankstek! Åh så gott!
 Efter maten drog vi tillbaka till Saga där ännu en förfest va, så gällde bara att hänga på igen. Diverse härliga skratt blev det, och även meningar som kommer att stanna kvar. Därefter knallade vi iväg igen, (hemskt mycket gående denna kväll), ner till stan och Grand. Lyckad första utgång för mig på Grand iaf, så lär bli fler gånger! Mötte även där välbekanta ansikten som gjorde hela kvällen rolig också!
 
Lördagen blev lugn. Den mörnultade kroppen tyckte att det behövdes ta det lungt och så gjordes det. Även idag har det varit lungt. Skönt
 
Nu tar vi nya tag inför nästa delkurs som börjar i morgon:
- Allmändidaktik och lärande.
Blir nog spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback