- Long time

Ännu en gång då det gått allt för länge sedan man skrev.
Borde väl skriva här lite då och då egentligen mest för att skriva av mig om diverse saker.

Jobbar på som aldrig förr.
Har till och med betald semester, och det hurrar vi för!
Men, vet i katten om hur jag ska göra med det jobbet jag har nu.
Är inne på att plugga till våren då jag verkligen VET att jag INTE vill stå på fabrik hela livet,
utan jag vill göra något meningsfullt under min karriär när jag skall arbeta.
Så har en plan som jag hoppas ska bli som jag vill, blir den inte det, så tar vi ställning till vad jag gör när det sker.
Vad har jag då tänkt att plugga?
- Jo, förskolelärare eller lärare F-3:an kommer det bli.
Har tankar på kurator med, men börjar i ena ändan och jobbar mig frammåt.
Har även tankar på att läsa till massör. Då jag har andra funderingar på vad jag kan göra mer här i livet.

En annan sak som just nu är helt underbart är ju detta väder vi har.
Alla skriver det , och jag med, men det ÄR så skönt.

Hepp, nu ska vi fortsätta att göra efterforskningar som har med mina planer att göra.
På återhörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback