- Jobb, Snö, och tråkigheter..

Jobbar och står i även denna veckan. Är jätteroligt att vara igång och verkligen känna sig vuxen och egen.

Snön har kommit och tagit ett grepp om vårat lilla Sverige.
Och inte utan att det har orsakat många tråkigheter i trafiken.

Är nog mest därför jag skriver nu..
Bara att få ur tankarna ur mitt huvud..
Känner med dina nära och kära, och minns lektioner som vi faktiskt hade på skolan.
Även om man inte kännde dig, så kan man ändå förstå varför människor i din närhet tyckte om dig.
Har tänt ett ljus för dig, och för mina nära som jag älskar, och skänker en extra tanke till er.
Livet är allt för kort, och det kan ta slut så fort.

Glöm aldrig att just du är värdefull.
Varenda liten del av just dig,
känn dig speciell <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback