- Svängningar och kliande ben

Ja. Kan helt konsatera att humöret har gått som en berg-och-dalbana det senaste.
Får helt enkelt försöka och se vad som kan jobbas med att inte ha ett sådant tivoli med humöret.
En sak är nog att försöka äta regelbundet... Gör iof det, men som idag så sket det sig rätt brutalt.

Men nog om de där.
Nu kliar istället mina ben!!! Händerna va igång tidigare, men de har gett med sig.
Men benen va, de är inge skoj!
Ishiannada! Gillar inte alla temperaturskiftningar!
Därför sitter jag och tittar på massamassa underbara solresor till Grekland just nu! Eller tittade snarare...
Hittade ett ställe i Grekland som lät superbra! Bra prisklass och såg jättefint ut.
Ska konferera lite med syster som varit där och så ska Patrik godkänna stället, så bokar vi!
2010 ska verkligen bli mitt år!
Va som jag och Emma pratade om, att i år så ska jag utomlands, punkt slut! Där med basta!
Har aldrig varit längre än tyskland, så nu är det dags! :)

I morgon kommer bror hem på visit ett par dagar.
Kan tämligen bli intressant, indeed. Visserligen lite roligt , men ja. Josefine vet mer om det hela^^

Nae, börjar bli sådär gosigt trött nu.
Så får väl kura ner här i soffan framför någon match som barcelona spelar.

Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback