- Styrelsemöte och funktionärskalas!

Yes, mitt i denna snöstorm så va det dags för styrelsemöte i ridklubben.
Och vipps så va jag med in i det hela i valberedningen, har inte direkt någon susning om vad det innebär, men vad tusan, vi ger det en chans och jag ställer upp för klubben och gör mitt bästa.
Vart sedan lite kalajs med massa god mat, skratt och diverse egenheter.
Så har varit en trevlig kväll med klubbens medlemmar.
Så i morgon ska jag be pappa ha en föreläsning för mig om hur jag ska lyckas med mitt uppdrag som någon i valberedningen.
Hur ska det sluta...?


Har också läst om ännu fler takras runt om i vårt avlånga land..
USH!!! Tycker inte någon ska behöva utstå att få vara med om det! Räckte med det vi va med om här.
Och än är ju inte allt klar, men mycket hänger på hur snickaren tacklar det här.. Han kan ju iaf börja med att höra av sig, vilket inte han har gjort än! Vilken åsna..

Nae, får väl försöka se om jag kan få fram något vatten, vattnet i våran ena brunn är slut så får se om jag kan få fram lite för att tvätta av mitt ansikte.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback