- Dagens lilla äventyr

Dagen till ära har jag varit ute på äventyr!
Har för första gången i mitt liv besökt Ullared!!
De ni! Va la nästan som jag tänkt mig, men jises, det va GIGANTISKT!!!!
Visserligen va det inte mycket folk där alls idag, men förstår inte hur man kan utsätta sig för att åka dit när det är högsäsong! Jises...
Åkte dit med Emma och hennes kompis Rebecka :)
Blev en väldigt trevlig tur får jag säga :)
Blev mest saker till pappa faktiskt, lite andra förnödenheter som va billiga där, och även en sak som ska bli spännande att pröva, är putsgrejjer till mina läder saker!
Är som tvättlappar som är med lädervårdande ämnen. Ska bli intressant!

En annan sak som närmar sig är Scandinavium och Göteborghorseshow!
Vet att jag pratar om det mycket, men det är verkligen något som jag ser fram emot!
ÅH så skoj :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så hemskt mycket :D



jag har aldrig varit i ullared!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback