- Blistrat

Unix har de senaste dagarna inte varit riktigt som hon ska.
Haft en svullnad i ena bakbenet som inte vill ge sig, så idag fick vi hjälp av grannen med att blistra hennes ben.
Ska bli spännande och se hur det fungerar och om det fungerar på henne.
Så har lindat in benet med toapapper och en fleecelinda på den. Så ska sitta där ett par dagar, och så ska vi plocka av den och se hur resultatet blivit.
Tror det kommer fungera bra, då jag hört många som gjort det på sina hästar och det fungerar.
Så de närmaste dagarna kommer min lilla dam bli så väl omhändertagen (som alltid), och lite extra bortskämd med morötter och knäckebröd :)  Antar att min lilla skrutt gillar det :)

Hade även en väldigt konstig dröm i natt...
Ska ju om sisådär en månad bli moster, och i och med detta så drömde jag att Emma och Anders fick tvillingar!
MEN, det såg inte svenska ut, utan de såg ut som de gör i asien!!!
Så jag va heeelt förkrossad på Anders som inte förstod att det inte va något som stod rätt till!
AAH vad arg jag blev! Lite till historien hör att Emma kom precis hem från Indonesien när tallefjanten blev till.
Så nu får jag banne mej hoppas på att han/hon ser ut som en svensk liten Heleander/Niklasson unge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback