- Söndag

Då vart det söndag ännu en gång, och ännu ett bra tag sedan man skrev. Inget att skylla på, har väl helt enkelt kommit in i mitt vuxna liv med att jobba, diska, städa, laga mat och bara sova. Unix kommer lite på kant, lika så att man inte ser sina nära och kära så ofta. Men förhoppningsvis har jag ledigt i mellandagarna, så då ni få läsare jag har, då vill jag umgås med er!



I fredags bjöds det på Manpower julfest. Synnerligen lyckad tillställning må jag säga! Riktigt riktigt lyckat! Störtsköna chefer som går all in, najs!



Veckans jobb som kommer, och även "årets sista uppdrag" går till något ställe i Sollebrunn. Skönt att inte det är längre att åka iaf. Är något textilställe där jag ska klippa tyger och ja, något mer antagligen. Pratade med en jag jobbat med i Borås som också varit där, hon sa att det va bland de roligaste/bästa ställena hon varit på. så det känns gott!


Är även tomt här hemma i lägenheten.. Patrik har ännu en gång åkt iväg för att jobba, och denna gången va det jobbigare att säga hejdå än på länge. Va antagligen för att han trodde att han skulle va på fabriken nu, men hepp, tji fick både han och jag så nu sitter han i bilen påväg till Norrköping. Ja, jag saknar honom och ja, jag vill få hem honom lika fort igen.. Får försöka se till att han går med på att skaffa en liten nisse, som iaf kan få bo här hos oss i vinter. Våran egna lilla vinter misse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback