- Skavande blåsor

Är på g igen med min träning och ridning på Unix.
Glömmer min smärta och försöker nu, jag orkar inte med handen längre.
Trotts bra handskar under dagens ridpass, så lyckas jag på något vis få blåsor på mina små fingrar. Och inte där de brukar vara, utan lite högre upp. Knepiga jag..

Och även ikväll sätter tankespökena igång.
Nej, det är inte roligt.
Ska lägga mig i sängen och skriva ned de onödiga tankarna, känslorna och funderingarna.
Varför ska alltid hjärnkontoret vara så aktivt framåt kvällen?
Kan de inte försöka gå på högvarv under dagen istället?
Jag säger då det...

Mor och jag är även på g med ett litet företag, dock vet jag inte hur man ska lägga fram det så man värkar som ett ufo.
För den som är nyfiken , fråga på msn eller på mail.
Hoppas på att det ska bli en framgångssaga.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Va kul att du kommit igång att rida igen =)Då antar jag att handen har blivit mycket bättre. Skönt! =) Ack då dessa blåser och tankar. Jag har också ett illa jobbigt hjärnkontor som aktivit drar igång under kvällen. Under dagen hade dock varit mer passande XD

Åh spännande det låter med företagsplanen! Nifiken man blir! :D

2009-09-02 @ 11:25:53
Postat av: A

tror det är så för de flesta med "hjärnkontoret"... min teori är att man tycker att ens idéer låter mycket bättre när man börjar bli trött = på kvällen. ;) det plus att man när man börjar bli trött även blir mer känslosam/lättberörd och förstorar upp saker som känns som mindre problem när man vaknar upp nästa morgon. :P så är det för mig iaf.



ang. företaget... är det det du berättade om som ju är lite "hokus pokus" - dock effektivt? lite hälsokoncept sådär eller? :)

Postat av: sara svarar

a:

yes. det är lite hokus pokus, men ack så effektivt :)

kan berätta mer för dig en dag så småning om du vill veta mer?:)

2009-09-04 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback