- Premiär och motiverad

Idag gjorde jag något som jag längtat efter, men ack vad nervös jag ändå va!
Va som att man aldrig gjort detta förut, men det har jag ju ändå gjort! MASSA gånger!
Varför skulle det vara så annorlunda denna gången? Va ju inget stort så, men ändå.
Va iväg och tränade för Therese idag! Premiär på riktigt, nu är jag på G igen! På riktigt!
Dressyr stod på schemat. Jises, hade förväntat mig rubriken för träningen
"Hej kom och hjälp mig!"
Men, det gick förhållandevis bra för att vara första gången! Ska inte klaga, är man långt ned och att förutsättningarna inte vart såå bra, men det gick =)
Och eftersom det ändå gick såpas bra, så är man laddad och taggad för att träna och ge mer!
Bara min tokfia kan få några nya skor... Hon lyckas ju denna damen att tappa sina små dojor...
Men men, är nöjd med dagens träning =)


- Vi är på gång!

Kommentarer
Postat av: Jacqis

Vad kul att ni kommit igång :)!

Jag kommer hem helgen den 23:e, ska bli party så vi MÅSTE träffas!! Puss o kram

2009-10-01 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback