- Kyligt

Det är oerhört kallt i vårat avlånga land, det har nog inte undgått någon skulle jag tro.
Usha säger jag bara! Nog för att hösten är mysig med alla färger, men man saknar allt värmen en del.
Så en resa skulle sitta fint känner jag. Just dit solen lyser och där det är lagom varmt och man kan få lite färg :)
Har ju resecheckar samt pengar klara, så gäller bara att övertala den andra pellejönson att vi kan åka :)

Är fortfarande glad efter träningen igår:) wie.
Blev klätter/kondition idag. Gick fint tycker jag allt. Men jag och benlindor är inte några bra kompisar känner jag..
USH! Ska önska mig sånna där som ser ut som benlindor, men som ändå inte är det!
Yaya.

Bjöd fader min på en smaskig gryta till lunch idag, den kitlade dödsskönt i kistan!
Men den kommer nog smaka ännu godare i morgon, smask säger jag !

Hmm..
Nje får försöka göra lite gymnastik för axlarna känner jag, de är ömma ikväll.

Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback