- Kalla vindar och kyliga tår

Sitter och myser hemma hos Patrik just nu.
Han är iväg och tränar och ska hämta sin räsercaddy som varit inne på snabb service. Så han kommer nog snart.

Satan i gatan vad det ska hålla på och vara knepigt väder!!!! Blåser och har sig ena stunden(eller aa, kanske hela tiden) regnar sedan, för att därefter gå över i hagel, sedan vara ändå skapligt väder och sedan börja ösregna...
Usha. Sara inte gilla detta.
Detta knepiga väder gör att jag fryser något så om mina tår! De är jättekalla!
Ska väl kura ned mig i soffan framför tv, lyssna på musik och lösa kortsord.

Kvällen?
- Ingen aning än, det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kunde köpt 6 par termosockar till dig för 100kr på marknaden^^ synd att jag inte visste detta:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback