- Ja, det va tisdag idag..

Det där med dagsuppfattning är ibland en bristande sak. Fick tänka efter lite här nu innan jag började skriva.
Men vad har då denna tisdagen haft att erbjuda?
Började väl dagen med att sova ganska längen, vilket vart ganska välbehövligt kännde jag.
Sedan for jag fram i ilfart för att inhandla det som behövdes till min smaskiga lasange!
Och efter detta så red jag ut i skoooogen på Unix :) red lääääängen, mys!
Rider med mitt najsiga "handledsskydd" eller vad man ska kalla de. Är mest för att fingrarna ska jobba, men är ju även en hjälp för mig med att träna på att inte böja mina handleder. Vilket faktiskt gett resultat!
Men... Det är liiite knivigt ibland med att jobba ned henne med de där på.. Får se hur jag gör i morgon,
tänker lägga upp en liten plan på hur jag ska rida nu.
Dressy/markarbete is the shit hela vintern, hoppningen kommer sen.

Idol börjar ikväll. Kan bli underhållande, indeed!

- Jag vill ha fredag idag...<3

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Så hopphästen ska få gå dressyr ;).. Inte när jag kommer förbi iallafall :p!!!

2009-09-10 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback