- Hu?

Har varit inaktiv sisådär ett par dagar känner jag , men skrivarlusten finns inte kan man säga.
Samma med att plötsligt är man förkyld igen. Morr...
Ingen hosta som tur är, men en jobbig näsa och mina ögon gör ont.. Usha då!

Dagen i övrigt har spenderats med kusinvitamin, och farmor och farfars bil som skulle rastas.
Då bilen inte går så mkt, fick jag det ärofyllda uppdraget att ut att åka på den.
Så kusin och jag for till Ikea, vidare till Allum och sedare till Alingsås. Allt dokumenterades, så eventuella bilder kanske kommer upp, om man vågar visa dem...

CV och personligtbrev är klart och väldigt bra, så ska bara få Thereses godkännande om att jag kan ha henne som referens, sedan ska jag ha ett jobb!
Årets mål är att innan nyår ska jag ha ett jobb!
Det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback