- Apropå...

Apropå det där med att hålla sig vaken.
Ska hämta Patrik på stationen här strax efter 01, men är galet trött!
Vill helst av allt bara slänga mig i sängen och somna sådär gott i min gosiga säng med mitt gosiga täcke...
Men nu går ju inte detta!
Och lägger jag mig, då kommer jag somna sådär gott och då blir det knivigt att komma upp sedan...
Isha då , vilka problem det finns.
Blir iaf till att ta på sig mössa och tjockis jacka sedan så man inte förfryser i bilen sedan innan den fått upp sin värme.
Det bästa med att det blir kallt nu, det är när man verkligen med gott samvete kan använda sätesvärmen/rövgrillen/stjärtvärmaren/rumpvärmen! Iof kan jag ha på den lite titt som tätt, men nu kan man verkligen ha det utan att folk ska gnälla på en ^^

Dagen i övrigt känns det som om jag mest har ätit. Iof rätt nyttigt. Men det är smask med massa mat i magen ^^

Nä usha vad trött jag är nu... Gäspar som en häst som er tlöttis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback