- Söndag

Nu är det söndag ännu en gång. Riktigt mysigt.
Sov lagom länge, for hem till lilla Fjun, som för övrigt är galet brunstig(!!!!), red ut i skogen och galoperade som dårar :) Bäst att passa på, för i morgon börjar älgjakten.
Hoppas jaktlaget här skjuter ena älg till mig, för älgkött är smarrigt!
Fast ännu hellre ett rådjur.. Nej så barbarisk jag låter nu. Men kött är gott!
Iaf, min galenpanna till häst är som sagt brunstig så det heter duga. Nog för att Patrik kallar mig hormonrubbad, men jösses, min häst kan nog ta den platsen.
Hon står och gnabbar med grannens hästar i hagen, springer och lyfter på svansen för inget, fjollar sig i skogen, piper å skriker för allt, och ja.. Min tossiga lilla Fjun.

Kollade på världscupshoppningarna från Oslo idag.
Jag LÄNGTAR tills vi kommer sitta i Scandinavium på våra asbra platser, rysa, uppleva spänning och fart där.
Ska bli galet roligt.

En annan sak jag längtar till är torsdag!
Då ska här klippas och färgas i håret. Har lite idér , men, vet inte om det blir så, men lär inte vara blond så längen till iaf. Blir lite mörkare, kanske med en röd nyans, ska ju vara inne nu har jag hört.
Men de fixar sig.
Ska bara bli skönt att bli av med lite hår och få känna sig fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback