- ?

Just nu känner jag mig bara tom.
Vet inte vad man ska säga. Inget har hänt, men, det bara är.
Står och stampar lite på ett ställe.

Tankarna om diverse framtida planer pratade jag och mamma om idag.
Emma, mamma och jag har en idé. Eller aa, den idén har vi haft längen, men jag tror på den.
Framtiden säger att det kan gå.

Ska gå och voffa på Arbetsförmedlingen i morgon.
Är oerhört trött på det här nu.
Den där garantin för oss unga? Pyttsan heller!
Ta och kör upp något säger jag!
ÅH! Vansinnig...

Behöver baka känner jag en dag...
Få bara stå i köket och pyssla med de, va inne i hur det går för bakverken i ugnen, kavla ut bulldegen, känna doft av alla underbara kryddor...
Det är i köket jag trivs.
På något vis, det är där jag gör mig som bäst.
Tåls att tänka på med andra saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback