- Söndag och kallt

Inget internet hemma hos pappa, dåligt
Det bara regnar och har sig ute, dåligt
Jag blev sne igår, surt och inge bra alls.
Mina fötter fryser, inge bra de heller.
Men det mesta av dessa går väl att årtgärda, men det där med internet är verkligen inte alls bra.
Sitter här hos Patrik just nu och kikar på massa smaskiga recept. Åh , har hittat massa godingar!
Tex en typ chokladpaj med lingon i, å sedan en lite chokladpralin. Blir perfa att ha på julbordet tror jag allt!

Nästa helg är det första advent.
Jises, känns inte som det alls. Har iaf framfört min önskelista till tomtens små nissar (mamma, pappa och syster)
och har kommit fram till att jag önskar mig bra saker iår. Bara massa bra!

Å på tal om en annan verkligen dålig sak!
Min mobil har totalt ballat ur!
ÅH!!!!! va så arg i fredags när jag insåg det! Min ilska visste nära på inga gränser!
Så har världens snyggaste mobil just nu, en tegelsten till arbetstelefon.
Visst, bättre än inget, men den har ingen vibrator så kan inte ha den på ljudlös och veta när det ringer/kommer sms. Och signalerna ska vi inte tala om.... Hjälp... låter som både brandkår och ambulans är på ingång!
Ojojoj vilka problem.. Men det är inte roligt när den totalt lacka ur! Behöver ju ha den fungerande!
MORR!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dagens I-landsproblem^^

Ingen mobil. Inget internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback