- Slappar söndag

Idag har det verkligen varit en äkta slappar söndag. Vilket iof är rätt skönt, men ändå har den varit seeeegare än segast!
Kan bero på att vårat internet hos pappa har fått för sig att "det bara ska funka på veckorna och inte på helgerna"
Känns som det iaf. Satt mellan 17-22 och försökte få ordning på helvetet, men tro fasen att de inte skulle funka.
Så vart smått iriterad och sur på att inte kunna vara social och ta del av diverse roligheter som ändå fins här på internet. Ett exempel är Facebook, Aftonbladet och MSN.

Gårdagen bjöd annars på en rolig och välbehövlig långritt tillsammans med en rolig hög människor :)
Dock var en annan lite harig och en häst som satte foten i backen och sa att "jag är ett sto, gå inte in i röven på mig!" Blev diverse bockande, sparkande och lite stegrande :P Men det gick bra när vi lade oss sist i ledet. Skönt att slippa ha någon som slickar en i röven hela tiden.

Morgondagens utbud har jag ingen aning om. Men ska väl rida, klippa kor, laga lite mat och ja, som vanligt.
Patrik åker och jobbar i skåneland i morgon. Jag vill oxå ha jobb...

Snart närmar sig det där som heter julen.
Blandade känslor kring denna högtid. Är vi som ska ha den årliga julmiddan "ala Heleander-style"
Funderar på om man ska knåpa ihop någon form av inbjudan och skicka ut... Tåls att fundera på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback