- Jag är på gång!

Yeap, vart på Manpower/MBS idag i Vårgårda.
Slapp göra de där arbetsproverna då datorn inte ville vara med denna tisdagsmorgon.
Så satt och tjöta med en nisse som var trevlig. Känndes väldigt bra så hoppas på att inom en snar framtid att de ringer och att jag får komma och börja jobba. YES!
Känns mycket mer seriöst nu när Manpower har tagit upp allt, helt klart.
Contage kan man inte jämföra med dem, mer seriöst, och framförallt, jag blir visstidsanställd och slipper gå här hemma i ovisshet om att "de kanske ringer så jag kan inte röra mig" ÅH så skönt!
Så är en gladig dag idag :)

Ätit nyss, blev min goda gryta med lite höstinspiration. Gott!
Ska strax ut och rida i kylan, lika bra det, så kan jag ligga inne i sängen heeeela eftermiddan :)

Kommentarer
Postat av: veronica

Har MBS kommit igång igen? :D

2009-11-12 @ 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback