- Gnällinlägg

Ja, idag tänker jag helt enkelt gnälla av mig lite om diverse saker !:)
  • jag är trött på det här skitvädret! Ge mig vinter ffs!!!
  • Det är sådär råkallt, eller.. fjollkallt kan vi säga, ge mig RIKTIG kyla istället!
  • Ha ont i ryggen är verkligen ingen höjdare! Pallar inte rida, lyfta saker, är stel som en pinne...
  • Jag har tråkigt! Jag vill ha ett jobb!
Ja, nu tror jag att jag gnällt av mig det mesta, nu känns det bättre. :)

Har som sagt det oerhört tråkigt just nu. Vill göra något skoj. Funderar på att köra en riktig bakdag snart tror jag.
Kanske på torsdag? Det ger sig.

I morgon är det första december. Får kolla in julkalendern och se om det är något att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback