- Städande

Sov hos Patrik i natt. Det var skönt, men det var dock inte lika skönt att vakna av att någon fågel flyger emot
fönstret i rummet brevid... Tippar på att det var samma fågel som gjort det tidigare.
Åkte iaf hem i morse, och väl hemma möts jag av en städande pappa.
Ännu en gång är han i ren panik över att bror med tjej ska komma hem..
Jösses säger jag bara.. De kommer inte förens om en vecka och han har panik.
Jaja, städat hela huset har vi snart gjort iaf.
Mitt rum bidde fiint. Så nu kan du inte klaga Emma !! ;D

Dagen i övrigt?
- Ja, ska tvätta och ha mig, och ikväll ska jag och Unix hoppträna  !=)
Det ska bli skojskoj!

Men nu, fortsätta titta på hem till gården!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, stackars liten :) han har ju inget att ha panik för! :) förövrigt längtar vi båda efter att komma dit!

2009-05-07 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback