- Från frid och fröjd till 6-8veckors väntan...

Yeap, så är det...
Börade så bra i morse när jag satt och väntade på att komma in på ortopeden idag..
Kom in på min tid, pratade med den som antagligen kikade på min hand när jag kom in, inte för jag minns men..
Iaf, gick snabbt där , upp till rönkten, snabbt trodde jag det skulle gå, men nej, där satt vi i typ 1½ timme innan jag fick komma in.. Och det tog väl sådär 8min innan det var klart..
Sedan iväg till "handteamet" som det så fint heter och gjorde värsta jobbiga sakerna för min hand.
Och de på röntken sade att inget var fel i handen...
Så vi åkte hem  till mamm, där jag är nu.
Meen den lilla glädjen jag hadei mig försvann..
En extra koll gjordes på mina plåtar, och det hittades en spricka i min knoge.
FAN! Lagom glad är jag.. Nej, jag är ledsen över att det är en spricka.
Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback