- Duktiga jag!

Låg länge och fundera i sängen i morse om jag skulle gå upp och rida på morgonen eller inte...
Hade ställt telefonen på typ 8, men låg kvar och drog mig sådär skönt till 9.
Sedan tog jag mig i kragen och skuttade ut och red.
Ångrar inte att jag gjorde det! ^^,
Mysigt, skönt och roligt!
Blev en hel del klättring idag och lite ruscher på sandvägen.
Sedan är allt klart i boxen, ska bara fylla på vatten när jag tar in henne sedan.

Sen har jag varit hos farmor och farfar och klippt gräset.
Gick finemang!
Så fick en liten belöning för de =) alltid uppskattat i dessa dåliga tider!

Resten av dagen?
Borde väl städa på toaletten som jag har lovat, så får väl änn en gång ta mig i kragen och göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback