- Söndag

Kan inte hjälpa det,
men gårdagens mys va så skönt.
Låg i sängen och bara myste. Njöt.
Vi båda var trötta, tvn va på, jag slocknade lite då och då, Sessan kom och hälsade på men försvann lika fort.

Just nu vet jag inte vad det är.
Många tankar far i huvudet, och det går inte hålla inne med allt.
En del saker är positivt, men samtidigt så känns det.
Som ett exempel är att Emma ska åka iväg i 9veckor, är så stolt över min syster så det inte finns,
men, 9veckor är längen..
Sedan många andra saker har börjat att hålla på i huvudet just nu..
Men allt man gör, det lär man sig något på. Vilken jävla klyscha.
Fuck den.

I morgon?
Ingen aning.
Försöka att ha glömt allt som jag tänker på nu och göra något roligt.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback