- Iiiiiiiiiiiiish...

Iiiiiish säger ja bara!
Jag mår inge vidare här hemma. Satan.
Har ont i huvudet, halsen och har feber. Morr...
Fast har tryckt i mig alvedon nu och tagit en annan sak i morse som funkar fiiiiiint.
Och jag som ville träna ikväll >.< suck, får väl vänta tills söndag då.

Söstrami fyller år på fredag. Men ja har banne mej inte den blekaste aning om vad jag ska köpa!
HJÄLP?
- JA TACK!
Inget för dyrt eller för billigt, hon ska utomlands 2 månader, och hon är snel hest.
Ja, fram med förslag!

Vill bara mysa nu..
Och bi omhändertagen, sådär mysigt ompysslad just nu ^^,
Hade inte varit fel.
Får hoppas Patrik kan pigga upp mig när jag är hos honom sedan.
Wie.

Sen kanske det blir lite spännande.
Nä, det är spännande och kommer bli skoj på lördag ^^,
Hihi, berättar mer då^^

Kommentarer
Postat av: Veronica

Naj usha Sara nu får du inte bli sjuk på lördag. Fortsätt tryck i dig alvedon. Själv försöker jag mig på Imprem. Vi syns på lördag =)

2009-03-12 @ 08:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback