- Ny mobil

Är så otroligt illa tvungen att köpa ny mobil så fort ja fått min skatteåtebäring.
Min håller på att sjunga på refrängen just nu... Suger balle rent ut sagt!
Blir tokig på den! Dels så har min yttre display fått ryck och funkar inte korrekt,
men hör inge bra när man pratar i den, den stänger av sig själv lite då å då,
RINGER UPP TILL SIG SJÄLV, har du startat om den så kan den inte gå å starta,
ja, helt enkelt behöver jag en ny mobil. Då är ju bara kruxet, vad ska jag ha för någon?
Har kollat ut några på SonyEriksson som är lite lockande, men så ska ja skaffa nytt abonemang,
eller aa, jag ha kvar mitt nuvarande nummer, men funderar på att byta opperatör..

Bye bye skit telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback