- Mätt

Indeed!
Mätt som en fet liten kattunge är jag just nu!
Lagade mycket god middag till mig. Blev smörstekt småpotatis, lövbiff och kryddsmör.
SUPERGOTT! Ska lätt göra det fler gånger!

Sedan krånglar de lite med min skatteåterbäring.. Suck.
Men det mesta är uppordnat nu, så får bara vänta lite till, eller så går det ännu snabbare än vad de sa att det skulle.

Igår va Jaqie här. Mycket skoj var det=)
Och idag ska jag va lite tränare för David när han ska rida Unix. Får se om vi lastar upp henne i transporten och åker till något ridhus. Vore lättast.
Men jag vill oxå rida =( Går bara skritta för mig än, kan inte hålla i tyglarna. Suck,..
Lite ledsen i ögat, men snart är jag igång! Sagt det många gånger, men skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback