- Lite uppdatering

- Jag har inget internet hemma hos pappa. Så mitt sociala liv över internet är lite mindre bra fram tills att det är fixat.
Har prövat ALLT, tycker jag iaf med att försöka fixa det, men nej, det vill inte gå min väg... Morr..

- Midsommar har varit. Den spenderades på Liseberg med mor min. Vi åt god mat och jag var som barn på nytt. En kväll som behövdes. Och på köpet vann jag 2kg Dumle. Gottigt.

- Min hand här som den är. Varken bättre eller sämre. Gilla läget och sådär. Lagom sugen att bara kunna rida ordentligt nu!

- Jag har gått och blitt fint solbränd idag med. Tävling i Herrljunga, där det var sol. Så en liten bränna i fejjan har jag gått och fått.

- I morgon ska jag klippa mig. Skönt.

- Den 4 juli fyller jag 20. Känner att 20årskrisen närmar sig lätt. Nej, det blir en fröjd att fylla 20!

- Jag och Jaqie hittade även en liten liten söt kattunge idag. Liiiiten liiiten talle. Men söt=)

Där är väl lite om vad som hänt det senaste. Kanske inte så intressant, men nu ska jag gå och ta en dusch.
Är själv hemma hos Patrik då han är och äter pizza. Yeah yeah.
Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback