- Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? uppenbarligen 173cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Någon ny film med DiCaprio som va väldigt bra
 5. Vem ringde du senast? Paatrik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag har dålig sändning här, men ringer dig när jag är hemma=)" till Patrik
7. Vad är dagens planer? Köra lite traktor, Jaqie ska komma, pyssla lite
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsar väldigt mycket hellre , men pratar gärna med vissa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Under förra veckan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna typ
12. När vaknade du idag? ca kl.8
13. Har du någon gång hittat en katt? Om jag har ^^
14. Vilken är din favoritplats? Där jag känner mig trygg
15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag är som mest ensam
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Den som lever får se !
17. Vad skrämde dig som barn? Alla mina konstiga mardrömmar som jag kunnde ha
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa =D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nae, egentligen inte, men de faller mig inte  i smaken bara
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär hos papap, och bärbar hos mor
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? 1
 24. Har du någon gång spytt på fyllan? Yeap
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, skor på Liseberg och strumpor inne när det är kallt!
26. Är du social? Jodå, de kan jag vara
27. Vilken är din favoritglass? GB´s choklad, päron, jordgubb , vanilj och regnbåge i kulglass, annars är det Cornetto Jordgubb
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA!
29. Tycker du om kinamat? Ere som thai så är det garanterat gott
30. Tycker du om kaffe? Doften av det
31. Vad dricker du till frukost? Inget
32. Sover du på någon särskild sida? Nae, gör jag väl inte
33. Kan du spela poker? Hepp, kan inte de där
34. Tycker du om att mysa? Du ska bara veta!
35. Är du en beroendemänniska? Hmm.. Vad tycker du?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yeap, hela två stycken!=)
37. Vill du ha barn? I framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Jodå, någorlunda
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yesbox, 2ggr
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina nära och kära, min häst
42. Äger du dyra smycken? Har några som är lite dyrare i kronor, men alla är dyrabara för mig!
43. Har du någon gång testat narkotika? NejNej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj. Alla är roliga på sitt vis
46. Välj ett ärr på din kropp? På båda mina knän, från fotbollsturneringen i 6an på Horsby
47. Vad har du för ringsignal? Har den på ljudlös
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yeap
49. Flirtar du mycket? Nee
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Varberg
51. Kan du byta olja på bilen? Kan å kan
 52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, inte än
53. Vilken var den senaste bok du läste? I cirkelns mitt
 54. Läser du dagstidningen? Jodå
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Wepp, orka
 56. Dansar du i bilen? Du ska bara se mig när jag är igång!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En adress
59. När var du i kyrkan senast? Venne
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback