- Kluven

Ibland när man hör vissa saker och börjar fundera, så kan man bara börja att fundera..
Känner mig aningens kluven med vissa saker.
Det är inte lätt, men sånt är livet.

I morgon ska man till sjukgymnasten ännu en gång. Urk. Visst, hon jag har nu är mktmkt bättre än den förra,
men känns som om att man varken går frammåt eller bakåt.. Spelar ingen roll hur mycket jag vilar, gymnastiserar, så händer ingenting..  Tär på mig nu att inte kunna leva ett normalt hästfyllt liv... Att inte ens kunna sitta på sin nya häst och träna och utvecklas är jobbigt nu.. Orkar inget i handen..
Styrke/smärttestet jag gjorde sist visar ju bara som det är:
Frisk hand har en styrka på 30 kg
Skadad hand har en styrka på 2kg.
Nej, synd om mig är det inte, men är jobbigt..
Jaja, får se vad som händer i morgon , lät sist som om att de skulle bli magnetröntken eller något besök hos en kirurg eller vad tusan det nu hette..
Aja, nog om min negativitet, en sak som är rolig är att Patrik kommer hem i morgon<3 Det gillar vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback