- Trettondagen, tror jag?

Tjenare vad de va skoj på kärven igår!
Ni som inte va där, ni missade något.
Dels missade ni när Strängen var askalas på scenen, sedan en askalas Sara och en askalas Linda Wigert.
Förfesten hos Emma och Anders var mer än kul! Skoj folk, otroligt roliga pratstunder, en Sara som sprang iväg i Honkens alldeles förstora skor, och fick nu träffa deras kända granne Limpan, snäll va han allt.
Iaf, när jag och Jim knallade till Kärven och hängt in alla jackor så möts man av gänget ala Vårgårda, alltså Niclas, Höglund och Johannes. Johannes va bra snäll igår=)
Sen gick man och morsade på diverse andra roliga filurer! Haha, vårat samtal nere i soffan var också väääldigt roligt.
De rockades loss framför Strängen, sprang ut och in för att svalka oss, mest Linda. In igen, bort och dansa, titta på strängen, ja, de va helt enkelt en otroligt lyckad kväll!

Men efter detta funderar jag nog på att inte va så kalas på  läääängen.

Sov gott i natt/morse, vaknar av att övriga i huset springer i trappor, är förtvivlade över att det inte finns något schampoo och balsam, ja, välkommen till horsby!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hörde att det hade gått sönder både det ena och det andra:D , sara, var det du eller?;)

Postat av: Barber

Ja, på dig var det ju ingen idé att slösa pengar på drinkar, du har ju inte ens vett att vara lite social sen ;)

2009-01-06 @ 23:16:24
URL: http://mrbarber.blogg.se/
Postat av: Frida

Najs, blogg! Fan att jag missa kärven då! :D

2009-01-06 @ 23:22:11
URL: http://vivalauns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback