- Söndagkväll

Får börja med att säga tack till Tobbe som faktiskt var så otroligt gullig och skickade mig ett meddelande igår.
Det värmde!

Dock kom jag inte pga att jag låg med feber igår...
Mina utslag i ansiktet var hur hemska som helst..
Vill inte visa mig för folk med dem.. Vill heller inte räcka fram händerna för något..

I morron dock hoppas jag på att få hjälp.. Ska till en homeopat som vi har gått hos sedan vi var små..
Hoppas hon kan hjälpa mig, ge mig en salva som inte torkar ut min stackars hud som tex all kortisonkräm gör...
Sedan att jag får något annat "hokuspokus" som jag fint kan kalla det, som ska hjälpa mig..

Har varit en jobbig dag idag..
Men att vakna brevid Patrik en morgon som denna gjorde mig trygg.
Att vakna i hans armar, i hans närhet gör mig varm inombords.
Att känna den tryggheten gör mig så lugn.. Märks bara av när jag ska somna, jag är inte stressad,
har ingen ångest eller panik över mig själv eller något.
Ja, jag är helt enkelt såld på Patrik, vilket jag varit i mer än 2 år nu.

Morgondagen erbjuder som sagt besök hos vår homeopat,
därefter ska jag åka till mamma.
Blir nog kvar där ett par dagar.
Ska samla kraft och ork,
lär väl sova mesta tiden, men ändå.
Bryta mönster och försöka komma in i nya rutiner och tankeset är det som behövs.
Ett steg i taget.
Varje litet steg är en bit åt rätt håll för ett bättre liv,

Sov gott vänner.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tacka mig som sa till honom att säga till dig^^ höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback