- Skit Clas Ohlsson!

Det är precis vad de är !
Riktiga åsnor allihopa!   ÅH!
Blev så arg förut när jag var där! Kommer fram till orderdisken och säger som det är.
Men nää, de tittar å tittar, ingen order av mig.  Kärring som jag hade i måndags!
iaf, de kollade om de var på väg, och de skulle de vara, men tro fan att de inte kunnde ge mig
ett konkret besked om när den skulle komma!
GAH! Då skulle jag vara tvungen att åka ner till Göteborg för att kunna köpa en!
Men fuck heller att jag gör det när de finns i Borås?!
Så nu fick Patrik beställa från nätet och betala en frakkostnad,
NÄR DET EGENTLIGEN SKULLE KOMMA EN TV-BÄNK TILL BORÅS
MEN SOM ÄNDÅ INTE KOMMER!!!!
GAH!
Blev nådigt arg där..
Sket i det och gick.
Jag kommer ju inte handla där mer iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback