- Jobbigt

Igår ville jag verkligen inte att tiden på Lindgrens skulle gå så fort som den gjorde.
Vi satt där och mumsade i oss så god mat så de inte är sant!
Åh va gott det var! =)
Jag åt till förrätt en toast skagen, den kan jag lova er, den smakade himmelskt!
Och Patrik tog en krämig hummersoppa, som faktiskt inte var så dum som jag trodde!  Får man nästan ta nästa gång man är där.
Till huvudrätt åt jag pepparstekt oxfilé med grönpepparsås och potatisgratäng.
ÅÅÅÅH vad jag älskar deras potatisgratäng! Så synd bara att man bara får en skål, vi hade lätt ätit upp var sin =D
Patrik tog det jag ätit när vi var där innan , lavastensgrillad oxfilé. Och till allt så får man fyra olika såser att ha till,
bearnesås, aioli, barbecue(stavning?) och sedan ngn annan hokuspokus sak.
Mätta och belåtna var vi allt. Va så mysigt så de inte va sant.
Sedan åkte vi till Maxi och köpte två filmer, en me George Cluny va den nu hette, och sedan Sweeny Tod.

Dagen annars har varit jobbig...
Vaknade i dag av att ngt inte var bra.. så när jag kom hem till pappa så bara de brast.
Mina händer bara kliade, de kliade på min hals och i mitt ansikte. Sedan ska vi inte tala om min nacke som är helt röd..
Så det bara kliade och kliade. Visste inte var jag skulle ta vägen!
Tårana bara rann och det var så hemskt..
Nu mår jag och andra sidan bättre, men är bara så trött.. Och fryser..
Ska kura ner mig i min stol nu och spela SuperMario på nontendo 64.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback