- Fredagmorron

Yes, nu är det fredag, och alla ska väl vara glada, I think?
Ivarjefall, jag är mest trött just nu, på diverse saker här.
Lär väl bli bättre i helgen skulle jag vilja tro, eller ja, jag vet att det blir bättre då.

Förövrigt så börjar Let´s Dance ikväll ^^,
Sara kommer sitta bänkad framför tvn och kika.
Kommer bli väldigt underhållande tror jag, för tänk er Magnus Samuelsson skutta runt i tajta kreaktioner,
och Elisabet Höglund som ska försöka vara "attraktiv".
Men alla kläder som kommer vara med där i lär vara otroligt vackra.
Vet att innan jag hittade min studentklänning så kollade jag mycket på det som Stefan Whålberg hade gjort dels i Let´s Dance , men för övrigt också.
Meeen jag hittade min drömklänning och var så snygg på balen !

Nej, nu får jag nog se till att äta något, undra vad kylskåpet har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback