- Supervatten

Yeap, idag fick jag lura ett av mina "dagbarn" med att kallt vatten var supervatten!
Hon hade otroligt nog gjort sig illa i handflatan av en tuchpenna.. Så Saras fantasi satte fart och fick snart den unga damen på bättre humör.
Den andra ladien var mer svårflörtad idag.
Hon var lite kinkig.. Men det flöt på bra idag trotts allt.
Ännu en gång i morron, dags att baka.

Kvällen?
Hjälp, jag har sjukligt tråkigt!
Hahaha, hade gärna hittat på något sånt där spontant nu. Typ roadtrip till någon eller något, sedan hem och nana.
Gudars, det hade suttit fint!

Morgondagen?
Tja, den ser ut som alla andra dagar just nu =) Barnvakt från kl.14.00 till ca 17.30.
Sedan i morron kväll ska jag och pappa dricka röd viiiiiiiiiin framför let´s dance och jag ska fortsätta sucka över
Laila Bagges ben. Ge mig dem när jag är 35+!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback