- Söndag

Då vart de söndag igen.
Mysmorron idag. Sånt gillar vi.
Lite skojbråk med Patrik här hemma, dock förlorar jag som alltid.
Det är nästan lite sorgligt, att jag aldrig kan få vinna! Eller iaf få känna att man har liiiite övertag, för en stund=D

Systeryster och Anders var här en stund idag.
Anders lagade sin bil lite för de hade varit lite inbrottstjuvar där å pillat.
Sen knallade de med mig in lite, fick beröm för mitt fina rum ^^ De satt fint.
Så spelade systeryster lite Mario på min fetingtv. Hon och Mario kom inte så bra överens, så hon åkte hem. Haha.

Sen åkte jag till Patrik en sväng med.
Klantade till det lite med en sak där ute.. Ish va jag kände mig dum. Men ja, det löste sig som tur va.
Och alla var glada^^

Beck ikväll, jag och fisan ska mysa med pringles , de gröna röret^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback