- Liten urladdning

Brr.. Det är allt kallt ute får jag säga. Men ändå skönt. Dock är det jobbigt för mig när de blir för kallt... Ish.

Kom nyss hem från Therese. Va där och kikade lite när hon hade terränghoppning inomhus.
Ush.. Det är farligt att inte ha häst! Saknar verkligen att få åka dit och träna, skratta och få komma tillbaka i den gamla banan och vanan..
Få träffa det underbara folket som kommer dit. Åh, vad underbart det är!
Sedan att man har en sådan perfekt tränare som Therese gör hela saken ännu mer att när man inte är där på en tid, så saknar man det verkligen.. Det är det som har hänt nu.. Jag inser verkligen hur mycket hela hon betyder, och även hennes familj. Har sällan träffat några som har ställt upp för mig så mycket och så många gånger!
Många fler borde få känna någon som är så.
Haha, va som vi sa Therese och jag, hon ska ha fälttävlansläger i sommar, och hon sa själv
" Men, det är ju inget läger om inte Sara är där! "
Då mina vänner, det känns i hjärtat! Så jag sa till henne de att jag kommer oavsett om jag har häst eller inte.
Banne mej!

Nu kom pappa hem från Malmö, ska väl gå ner och bjuda honom på en bulle från en av mina 15 påsar^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback