- Jag "vann"!

För några dagar sedan så var jag inne på sveriges största gayblogg.
Brukar läsa den dagligen då jag tycker Amir skriver om ganska underhållande saker i sitt liv.
Iaf, hans mor i sin tur har raskattsuppfödning, och hon ville ha hjälp med namnförslag till en ny kull kattungar.
Aaw sa Sara och hon skulle hjälpa till! Ett tema skulle de vara och alla namn skulle börja på H.
Sagt och gjort, Jag surfade in på cocktailguiden och kollade efter bra namn. För mitt tema skulle vara drinkar.
Och tror du inte att när jag klickar in på hans blogg idag, så läser jag att mina förslag faktiskt "vann"^^
Det gjorde min dag lite roligare=)
Så gå in på gaybloggen.com så kan du kika på sissarna som jag fick vara med och namnge =)

Kommentarer
Postat av: warg ^^

Grattis ^^ (tror jag iaf xD)

Postat av: Josefin | Shadyblonde

Vad roligt :)

2009-02-11 @ 14:56:57
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback