- Förändring på gång, eller iaf på väg

Eller kanske inte kan kalla det för så stor förändring?
Ska iaf till arbetsförmedlingen i morron och skriva in mig, helt färdigt.
Skrev in första uppgifterna på nätet, men de va banne mej knivigt. Morr.
Teknik som jag har gått, det finns inte ! Fy.

Ska även göra en annan rolig sak i morron ^^,
Ska baka och ha mig här hemma^^ Det blir bullar i mängder, cupcakes, chokladbollar, saras specialmuffins tror jag och säkert något mer.^^
Har kommit in i ett bakstim! Och det är skoj ^^
Fast det skulle inte sitta fel med ett jobb också..
Hm..

Käka taccos ikväll iaf har jag bestämt, den du ^^,

Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter riktigt mums det! Du kanske borde bli kok Sara ;)

2009-02-09 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback